wtorek

Jula Gołodynek


Czytając Haniusiowego bloga dowiedziłem się bardzo przykrej infoermacj: ,, 2 kwietnia 2009 roku do Hani i innych Aniołków dołączyła nagle Julcia Gołodynek."
Julcia to koleżanka Hani,którą poznała w klinice we Wrocławiu. Dziewczynki miały przeszczep dzień po dniu sala obok sali. Mama Hani pisze że pamieta jak przed przeszczepem układały puzle i zajadały to cego im lekarze zabronili.
Więcej informacji na Haniusiowym Blogu: http://haniawesolowska.fotolog.pl/ zachęcam do czytania ponieważ wtedy uswiadamiasz sobie że nawet ty możesz pomóc tym małym skarbą. Ja dobrze o tym wiem ponieważ gdy zobaczyłem na początku zdjęcie Hani a potem jej bloga to w moim życiu cos się zmieniło. Życie to nabrało barw. Od Hani wszystko się zaczeło najpierw wspieranie pisząc dobre słowa, puźniej gdy dowiedziałem się że można wspierać dzieci wysyłając SMS to od razu to uczyniłem. Słałem SME-sy wszystkim chorym dzieciom aby ich wspomóc finansowo no a teraz założyłem tego bloga bo myslę że gdy na niego wejdziecie to wasze serca też się otworzą na cierpienie tych pociech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOMENTARZE

Powered By Blogger